شبکه اجتماعی پارسیان

راهنما خرید عضویت ویژه   بازديد : 6920 |  1396-04-19

عضویت ویزه و اعتبار پیامکی چیست؟

عضویت ویژه به این معنی میباشد که هر کاربر ویژه میتواند در مدت زمان خریداری شده  به تعداد نامحدودی پیام شخصی ارسال نماید.
هر پیام آماده ای که از طرف سایت به موبایل شما ارسال شود از اعتبار پیامکی شما کاسته میشود.در ضمن ناگفته نماند که شماره موبایل شما به هیچ وجه قابل روییت برای هیچ کس نیست مگر اینکه خودتان اقدام به نمایان شدن آن نمائید.

نحوه خرید:

1- روی خرید عضویت ویژه کلیک نمائید

2- در صفحه ( فعالسازی بسته های عضویت ویژه/پیامک )  یکی از عضویت های ویژه را تیک بزنید
    یک ماه
    سه ماهه
    شش ماهه
    12 ماهه
    سپس گزینه ی " مرحله بعد " را کلیک نمائید.

3- در صفحه بعد اگر مایل به پیام رسانی با اس ام اس را دارید یکی از بسته های پیامک را انتخاب نمائید و  اگر مایل به خرید بسته پیامک نیستید گزینه " قصد خريد بسته پيامکي را ندارم " را تیک بزنید.

4- در صفحه ( انتخاب روش پرداخت ) جمع کل مبلغی را نشان میدهد که باید پرداخت نمائید تا پنل های فوق برای شما فعال گردد در این صفحه شما میتوانید به دو روش آنلاین  و کارت به کارت و بانکی مبلغ خود را  پرداخت نمائید.

1 - روش اول پرداخت آنلاین میباشد  که با کلیک کردن آن وارد درگاه
بانک شده ومبلغ مورد نظر را پرداخت نمائید که پس از واریز همان لحظه
خرید شما فعال میگردد.
2 – روش دوم بصورت کارت به کارت و حواله بانکی میباشد.که پس از
کلیک به صفحه ای وارد میشوید که این قسمت لازم به توضیح میباشد :
خیلی از افراد این اشتباه را میکنند که با نوشتن 4 رقم آخر کارت مبلغ از حسابشان کسر میگردد در حالیکه اینگونه نیست و ابتدا باید مبلغ مورد نظر را از طریق کارت به کارت یا حواله بانکی
 واریز نمائید سپس چهار رقم آخر کارت را برای سهولت در فعالسازی عضویت ویژه در قسمت توضیحات تاریخ و ساعت دقیق واریزی و شماره پیگیری تراکنش رو نیز وارد کنید و گزینه ثبت اطلاعات را کلیک نمائید.که در اسرع وقت اطلاعات فیش واریزی شما بررسی و عضویت ویژه شما فعال شود.

موضوع : اخبار سایت
برچسب :