شبکه اجتماعی پارسیان

سوالات متداول   بازديد : 9576 |  1396-04-19

 1- چگونگی ارسال پیام به کاربران ؟ 

دوستان فرستادن پیام علاقه مندی در وب سایت رایگان است شما می توانید به فرد مورد نظر خود پیام علاقه مندی رایگان بفرستین در صورت جواب علاقه مندی شما می توانید برای ارسال پیام شخصی جهت آشنایی بیشتر عضو ویژه سایت شوید .توجه داشته باشید در صورتی که عضویت ویژه داشته باشید با تمام اعضای سایت حتی کماربرای معمولی هم میتونید در ارتباط باشید حتی اگر انها عضویت ویژه نداشته باشند هم قادر به پاسخگویی به شما هستند.

2- آیا برای آشنایی بیشتر هر دو طرف باید عضو ویژه باشند ؟

خیر همانطور که گفته شده فقط یکی از طرفین عضو ویژه باشد کافیست کاربر عادی می تواند در جواب پیام شخصی جواب شخصی ارسال کند .


3 - اهداف شبکه اجتماعی یک نفس
هدف ما از ایجاد چنین فضایی جز تبادل اندیشه ها ، تضارب آراء ، تقارب افکار و
ارتباطات ایده ها نخواهد بود و این تفکر لازم و ملزوم تئوری "پدیده نو در جامعه نو"
میباشد ، پس خواسته همه ما اعتلای جامعه با تضارب افکار سالم در این فضای
بزرگ اجتماعی است.

4- چرا در بخشهایی از پروفایل نوشته انتظار تایید؟
در صورتی که کاربر پروفایل خود را ویرایش نماید، یا به تازه گیری ثبت نام کند قسمتهای از پروفایل کاربر تا زمان تایید  توسط تیم مدیریت سایت، این عبارت نمایش داده میشود.

5- آیا اطلاعات پروفایلهای موجود مورد تایید مسئولین سایت میباشند؟
خیر. پروفایلها توسط کاربران ایجاد میشوند و تیم مدیریت سایت آنها را کنترل میکند که حاوی محتوای مجرمانه نباشند. اما راستی آزمایی اطلاعات پروفایلها و دقیق شدن در مشخصات فرد بر عهده کاربراست.



6- فعال کردند شماره موبایل و ایمیل ؟

فعال کردند شماره موبایل زمانی به درد شما می خورد که سرویس پیامک داده باشین و بخواهین از طریق این سرویس از بازدید های پروفایل و یا پیامهای دریافتی خود اطلاع پیدا کنید .
و فعال کردند ایمیل نیز زمانی مفید است برخی اخبار و سرویس ها رو از طرف مدیریت دریافت کنید یا بخواهید با ویرایشی که در قسمت تنظیمات انجام می دهین بخواهین اعضای ویژه از ایمیل شما برای برقراری ارتباط استفاده کنند.

7- هزینه اشتراک ویژه را پرداخت کرده ام، اما هنوز سرویس مورد نظر برایم فعال نشده است؟

دوستان پرداخت آنلاین سایت راه اندازی شده و با پرداخت آنلاین به صورت آنی سرویسهای خریداری شده فعال میگردند ولی در صورت واریز وجه به صورت کارت به کارت یا حواله لطفا موارد زیر را رعایت فرمایید .

برای تائید مبلغ واریزی اگر حواله نقدی واریز کردین شماره قرمز رنگ بالای فیش یا اگر کارت به کارت کردین بجای شماره  فیش  4 رقم آخر کارتی که با آن کارت به کارت کردین را بجای شماره فیش یا شماره کارت وارد سایت بکنید و برای سهولت در امر تایید  در قسمت توضیحات نیز بقیه شماره ها اعم از شماره تراکنش و ... را نیز قید کنید
دوستان توجه کنند تاریخ واریز وجه را نیز ویرایش کنید و بنویسید کدوم تاریخ واریز وجه کردین
   این خیلی مهمه


8-من عضو ویژه هستیم و میخواهم موقتا انصراف دهم، آیا پس از ورود مجدد به سایت باز هم عضو ویژه هستم؟


تاریخ انقضای عضویت ویژه شما ثابت است و تغییری نمکیند، چه پروفایل در حالت فعال باشد و یا انصراف.


9-من در خارج از کشور زندگی میکنم، چطور برای عضویت ویژه اقدام کنم؟

کاربران خارج از کشور میتوانند از طریق دوستان و اقوام خود در داخل کشور اقدام نمایند.

چنانچه مایل نیستید که آنها مطلع شوند که به چه منظوری این وجه واریز میشود، کافیست تا شماره کارت و یا حساب سایت را به آنها اعلام نمایید و از آنها بخواهید تا پس از واریز وجه، مشخصات پرداخت را به شما اعلام نمایند.


10-چگونه از سایت انصراف دهم ؟

دوستان می توانند در منوی کاربری خود آخرین گزینه انصراف خود را ثبت کنند و تا موقعی که دوباره وارد سایت نشده اند اطلاعات پروفایل آنها به هیچ کس نشان داده نمی شود .

موضوع : اخبار سایت
برچسب :